מדיניות ותנאי שימוש
1. דאר מרקש" הינה חברה העוסקת בממכר מוצרי ריהוט ואקססוריז לעיצוב הבית באופן מקוון (להלן: "החברה") .
2. Darmarrakech.co.il ( להלן: "אתר האינטרנט") הינו בבלעדיות מלאה של החברה ומשמש פלטפורמה אינטרנטית לצורך רכישת מוצרי ריהוט לבית באמצעות החברה. כבר בשלב זה יובהר, כי מלוא התמונות, התכנים, העיצובים, וכן כל יתר המוצג באתר הינו בבלעדיות של החברה בלבד וכי כל הפרה, העתקה ו/או אחר יכולה להוביל לנקיטת הליכים משפטיים כנגד מפר זכויות החברה ביחס למופיע באתר.
3. פעילות החברה מתבצעת באמצעות רשת האינטרנט והמוצרים אשר נרכשו על-ידי לקוחות החברה ישלחו לביתם בכפוף למספר ימי העסקים המצויינים בדף ההזמנה ולא יאוחר מ-21 ימי עסקים ככלל, מרגע קליטת ההזמנה במערכת האתר. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ"ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
4. החברה מציעה למכירה באתר מגוון רחב של רהיטים ואקססוריז לעיצוב הבית. המוצרים המוצעים באתר מצויים במלאי החברה, אלא אם צוין אחרת, אולם אין החברה מתחייבת להחזיק מלאי מסוים של המוצרים וכמות המוצרים שבידיה הינם בשיקול דעתה הבלעדי.
5. כל טענה בדבר פגם במוצר שנתקבל אצל הלקוח כאמור תדווח מיד עם בדיקת המוצר בבית הלקוח, על ידי יצירת  קשר (טל: 053-7343551, מייל: darmarrakech1@gmail.com) מוצרים פגומים שנרכשו יוחלפו בחנות במוצרים דומים לאחר שנבדקו הפגמים והתברר שהפגם אינו כתוצאה ממעשה או מחדל של הלקוח. לקוח כאמור, אשר לא יטען טענת פגם עם קבלת המוצר ייחשב כלקוח אשר קיבל מוצר ראוי ונטל ההוכחה כי הפגם לא נעשה על ידו לאחר קבלת המוצר יהא עליו. בהיעדר מוצר זהה, הלקוח יזוכה בסכום הרכישה.
6. החברה רשאית לבטל כל עסקה, מכל סיבה שהיא וזאת כאמור ללא הגבלת זמן ותוך החזרת מלוא התשלום ללקוח ו/או ביטול העסקה באמצעות חברה האשראי הרלוונטית. הלקוח מצהיר בזאת כי אין לו ולא תהא לו כל טענה בדבר ביטול העסקה על ידי החברה מכל סיבה שהיא. מדיניות הביטולים. תנאי הביטול ויתר התנאים הנדרשים כתוצאה מביטול העסקה כאמור הינה בכפוף למדיניות ונהלי חברת האשראי.
7. כל אדם אשר ביצע הזמנה באמצעות אתר האינטרנט ו/או מבקר לצורך התרשמות באתר האינטרנט של החברה מצהיר כי קרא את תקנון החברה וכי הינו מסכים לכלל תנאי אתר האינטרנט, הרכישה ויתר תנאי התקנון הנ"ל. כמו כן, יודגש, כי המבקר באתר האינטרנט ו/או הרוכש מוצרים כאמור, מצהיר בזאת כי  אין לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד אתר האינטרנט ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או אחר בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
8. החברה רשאית, בכל עת, ולפי שיקול דעתה הבלעדי להוסיף ו/ או להוריד מוצרים מרכישה באתר מבלי ליתן הודעה מוקדמת. כמו כן, ביחס למוצרים הנמצאים במבצע ו/או בהנחה, שיקול הדעת הבלעדי ביחס להורדת המוצרים ו/או הוספתן ממערכת המבצעים של החברה הינה בשיקול דעת החברה בלבד. מבצעים ו/או הנחות כאמור יכולים להסתיים בכל עת וללא התראה מוקדמת לקהל הלקוחות.
9. השימוש באתר, על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, כגון: תמונות, סרטונים, מוצגים, רהיטים, עיצובים, וכן כל אינפורמציה ו/או תוכן ו/או אחר המופיעים באתר הינם בבלעדיות מלאה של החברה. כל אדם אשר מעתיק, מפרסם, מצטט, מצלם, מפיץ, משכפל, מחקה פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים ו/או נוקט בפעולה אשר בגינה ייגרם לחברה נזק עקיף ו/או ישיר וכן העתקה מכל תוכן המופיע באתר ומכל המופיע בו אשר תפורסם במדיה ו/או בכל מקום אחר מבלי לקבל את אישור החברה מראש תהא הפרה לזכויות היוצרים של החברה ועלולה לגרום למפר לשלם לחברה פיצוי כספי רב. כמו כן, החברה שומרת על זכותה להשתמש בכל האמצעים החוקיים העומדים ברשותה על מנת לקבל פיצוי בגין הפרת זכויות היוצרים וכן לנקוט בכל פעולה חוקית העומדת בפניה על מנת להסיר את הפרסום האסור כאמור. התכנים השונים המוצעים לקהל הגולשים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן. הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.
10. תמונות המוצרים המוצגות באתר האינטרנט הנן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את החברה. יחד עם זאת יודגש, כי החברה מצלמת את הרהיטים על ידי צוות פנימי מטעמה ועל כן הרהיט המוצג בתמונה הוא הוא הרהיט אשר יתקבל בבית הלקוח. עם זאת מאחר וכל מוצרי החנות עשויים בעבודת יד, ייתכנו שינויים קלים בין מוצר למוצר, הן בצורה, בצבע, בגודל.
11. במקרה שיוצג באתר מחיר שגוי של מוצר, יפנו בעלי האתר או נציגים מטעמם אל הלקוח שביצע את ההזמנה, יעדכנו אותו בדבר הטעות ובדבר מחירו הנכון של המוצר ויאפשרו ללקוח להחליט האם מעונין לרכוש את המוצר במחיר הנכון. במידה והלקוח לא אישר את הרכישה תבוטל העסקה ,ובמקרה זה לא תהיינה ללקוח טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלשהן כלפי הבעלי האתר או מפעיליו בעניין זה.
12. בכל הנושא של בטחון המידע יודגש, כי החברה משתמשת בכלל האמצעים האיכותיים והמקובלים הקיימים ברשת לצורך שמירה על בטחון המידע של לקוחותיה לרבות מערכת הסליקה החיצונית וכלל המידע אשר מתקבל מהלקוח באופן ייזום או לאו. יחד עם זאת, כל האחריות לביטחון המידע אינה באחריות ישירה של החברה אלא של הגורם אשר נותן את שירותיו לחברה. יודגש, כי כל אדם אשר נכנס לאתר החברה מצהיר בזאת כי לא תהא לו כל טענה בדבר שמירה על בטחון המידע וכי לחברה אין כל חבות או אחריות ביחס למידע המתקבל מכל לקוח כתוצאה מהשימוש באתר.
13. תקנון זה הינו הבסיס להתקשרות הלקוחות ומול החברה והינו מסדיר את כלל היחסים הקיימים בהתקשרות . הלקוח המבקר באתר האינטרנט ורוכש מוצרים ממנו, מצהיר בזאת כי אין לו ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה ו/או אחר כלפי החברה וכי הינו מוותר באופן מוחלט על כלל טענותיו ודרישותיו ביחס למוצג באתר, רכישת המוצרים וכל טענה העומדת בפניו ביחס להתקשרות למול החברה.
14. החברה רשאית בכל עת לשנות את תנאי התקנון מבלי להודיע על כך לציבור לקוחותיה ומשתמשי אתר האינטרנט שבבעלות החברה.
15. תנאי השימוש באתר חלים על כל אדם המבקר ו/או רוכש באתר בין באם השתמש בטלפון סלולרי, מחשב ו/או אחר. 
מדיניות החזרים וביטול עסקה כאמור תהא בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 להלן:"החוק") ולתקנותיו השונות כדלקמן), הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה שביצע באתר בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:
1. ביטול עסקה לפני שליחת המוצר למזמין יהא בניכוי 5% או 100 ש"ח הזול מביניהם. החברה תחזיר למזמין המוצר את הכספים בגין העסקה המובטלת כולל דמי המשלוח ששילם, בניכוי דמי הביטול. יחד עם זאת, יודגש, כי שווי החזר הכספים כאמור יהא בהתאם לנסיבות ההזמנה והתנאים הקבועים בחוק.
2. במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, גם באם המוצר הגיע למחסני החברה וטרם הגיע לבית הלקוח, יינתן ללקוח החזר כספי בניכוי 5% או 100 ש"ח הזול מביניהם ובניכוי דמי ההובלה. יחד עם זאת, יודגש, כי באם המוצר הגיע לביתו של הלקוח וברצון הלקוח לבטל את העסקה אזי יינתן הזיכוי הכספי באם יוחזר המוצר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ובאריזתו המקורית, כפי שנתקבל לידי הלקוח. באם כאמור, לא הוחזר המוצר לפי האמור לעיל אזי לא יוחזר מלוא כספי התמורה ללקוח אשר ביטל את העסקה כאמור. כמו כן, יובהר, כי ההחלטה בדבר מצבו של המוצר הינה החלטה בלעדית של החברה – החלטה כאמור אשר הלקוח לא יכול להתנגד לה על פי תקנון זה ועל פי הדין. מוצרים אשר הוזמנו ע"י הלקוח בהזמנה אישית ו/או מותאמת לפי מידות ו/או גוון, ואינם כחלק מסל המוצרים המוצגים באתר - לא ניתן לבטל את העסקה בגינם.
3. מבלי לפגוע מהאמור יצוין, כי המועד שניתן להחזיר מוצר בהתאם לסעיף דלעיל, באריזתו המקורית, הינו תוך 14 יום מקבלתו.
4. ביחס למוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט תחת הנחה מובנית ו/או מוצרים אשר נמצאים בהנחה אזי, ישונה המועד להחזרה וזאת עד לשני ימי עסקים בלבד ובאותם  תנאים המופיעים בתקנון זה. בהתאם לכך, כל חריגה מסד הזמנים הנקוב לא תזכה את הלקוח בהחזר הכספי שבסעיף זה. וזאת בתנאי שעמד/ה בזמן הנקוב 
5. כל זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל יעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל קשר או אחריות ביחס למועד החזרת הכספים וכל דבר הנוגע במישרין ובעקיפין להחזר הכספים ולמערכת הסליקה וההחזרים של חברת האשראי.
6. באם מזמין המוצר הביע עניין לקבל עבורם זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט) - שווי הקרדיט יהא שווה לסכום המקורי ששולם, ללא ניכוי.
7. קבלת המוצר – עם קבלת המוצר בידי המזמין באחריותו הבלעדית לבדוק את תקינות המוצר ושאין בו כל פגם או רבב לפני לכתו של השליח. לאחר בדיקת המוצר, יחתום הלקוח על תעודת המשלוח שמוצגת לו על-ידי השליח. באם לאחר לכתו של השליח הלקוח מצא פגם כל שהוא ו/או החליט כי המוצר אינו לשביעות רצונו - יחויב בדמי הובלה והרכבה נוספים בגין החלפה או החזרת המוצר.